8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل – راهنمای جستجوگرها

انجمن سئو همیشه به دنبال عوامل جدید رتبه بندی است و ما تاکنون بیش از دویست عامل از آنها را کشف کرده ایم. اما ممکن است صدها مورد دیگر واقعاً توسط Google استفاده شود. خوشبختانه ، ما مجبور نیستیم روی همه آنها کار کنیم. وزن اکثر آنها در سئو بسیار کم است و اغلب به عنوان سیگنال های رتبه بندی از آنها به عنوان تساوی شکن استفاده می شود. در عوض ، در اینجا لیست مشخصی از فاکتورهای رتبه بندی Google وجود دارد که هر یک از آنها می تواند استراتژی بهینه سازی جستجو را ایجاد کند یا از بین ببرد.

1. بک لینک
حتی اگر گوگل قصد دارد در آینده از بک لینک ها دور شود ، آنها همچنان مهمترین عامل رتبه بندی برای صفحات شما هستند. با این تفاوت که استفاده از استراتژی های

لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج لباس خواب زنانه برنج

برای کلاه سیاه بسیار خطرناک است – پیوندهای شما باید از طریق وب سایت های دارای اقتدار بالا مشابه وب سایت های شما باشد. بعلاوه ، برخی از اختراع ثبت شده گوگل می گویند که طراوت و ترافیک ممکن است از معیارهای مهم پیوند لینک باشد.

استراتژی بهینه سازی
کارآمدترین راه برای افزایش مشخصات بک لینک ، وام گرفتن ایده های بک لینک از رقبای جستجوی خود است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که SEO SpyGlass را راه اندازی کنید ، به بخش مقایسه دامنه> تقاطع لینک بروید و تعدادی از رقبای برتر خود را اضافه کنید. این ابزار بک لینک های رقبا را تجزیه و تحلیل می کند و شکاف بک لینک را پیدا می کند – وب سایت هایی که به رقبای شما لینک می شوند ، اما نه شما. این وب سایت ها اهداف اصلی شما برای دسترسی هستند. با دیدن اینکه چگونه آنها قبلاً به وب سایتهای دیگر در مکان شما پیوند داده اند ، به احتمال زیاد پیوندهای شما را نیز میزبانی می کنند.


2. اشباع معنایی
محتوای سئو سایت شما باید شامل مقدار مناسبی از کلمات کلیدی ، موجودیت ها و تصاویر مربوطه برای طول نسخه باشد. این محتوا نباید پر شود ، مانند زمان های قدیمی جستجوگرها ، بلکه باید یک کپی با صدای طبیعی باشد که به سبک آموزنده نوشته شده است.

استراتژی بهینه سازی
اینکه بفهمید دقیقاً کدام کلمات کلیدی را باید استفاده کنید ، کجا آنها را قرار دهید و تعداد مورد نیاز آنها کمی چالش برانگیز است. بنابراین ، اگر می خواهید آن را ایمن بازی کنید ، یک استراتژی خوب ایجاد یک معیار با تجزیه و تحلیل صفحات رتبه برتر رقبای جستجو است. برای انجام این کار در Website Auditor ، به Content Analysis> Content Editor بروید ، کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید و لیستی دقیق از دستورالعمل های نوشتن SEO دریافت کنید. ابزار SEO Content Editor مقدار مناسب کلمات کلیدی اصلی و فرعی ، محل قرارگیری آنها و طول پیشنهادی نسخه را به شما می گوید.


3. برچسب های HTML
برچسب های HTML به Google می گویند کدام بیت از کپی شما مهمترین است. عنوان و برچسب توضیحات متا همان چیزی است که کاربران در نتایج جستجو مشاهده می کنند – آنها را مانند یک تبلیغ تبلیغاتی غنی از کلمات کلیدی بنویسید. برچسب های عنوان (H1-H6) نسخه شما را به بخشهایی تقسیم می کنند – همچنین باید حاوی کلمات کلیدی باشند و به سبک آموزنده نوشته شوند. سرانجام ، از متن alt برای توصیف تصاویر در موتورهای جستجو استفاده می شود و اگر می خواهید در نتایج جستجوی تصویر نشان داده شود ، باید پر شود.

استراتژی بهینه سازی
اگر مراقب برچسب های HTML نبودید ، احتمالاً صدها صفحه در وب سایت شما وجود دارد که به درستی برای جستجو بهینه نشده اند. یک روش کامل استفاده از حسابرس وب سایت و مرور صفحات شما به صورت عمده است. ابتدا به ساختار سایت> صفحات> در صفحه بروید و صفحات را بر اساس امتیاز بهینه سازی جستجو مرتب کنید. اگر هر صفحه ای را با امتیاز کم مشاهده کردید ، برای گزارش دقیق بر روی آنها کلیک کنید. این به شما دقیقاً می گوید که کدام برچسب های HTML به بهینه سازی نیاز دارند و چه مشکلی برای آنها وجود دارد.


4. هسته های وب هسته
Core Web Vital جدیدترین معیارهای تجربه کاربر است که به زودی به فاکتورهای رتبه بندی Google تبدیل می شود. سنجه ها اولین برداشتی را که کاربر هنگام بازدید از یک صفحه به دست می آورد اندازه گیری می کند. به طور خاص ، سرعت بارگیری آن ، سرعت تعاملی آن و پایداری طرح چقدر است. اکنون ، توجه به این نکته مهم است که مواد حیاتی هنوز عوامل رسمی رتبه بندی Google نیستند. اما قطعاً اینگونه خواهد بود ، بنابراین بهتر است از زمان باقیمانده برای شکل دهی مناسب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.